Avatar billede mort1 Ekspert
16. november 2019 - 14:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Foto duplikat finder / remover

Her forfærdelig masse billeder på min computer, flere af dem i indtil flere kopier, med forskellig placering, så nu skal der ryddes op.
Hvilken Foto duplikat finder kan I anbefale - Gerne - men ikke nødvendigvis gratis.
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. november 2019 - 15:43 #1
Jeg foretrækker  http://www.alldup.info/alldup_help/alldup.php

Kan både finde ens filer - og similar files. Dvs  billeder der er bearbejdet - justeret eller beskåret.  Sidstenævnte kan være billeder taget i burst mode. Der er mulighed for at flytte til et bibliotek fremfor direkte sletning...
Avatar billede mort1 Ekspert
11. januar 2020 - 15:20 #2
Jeg havde en DVD med en gammel Auslogics Duplikat File Finder liggende - Da jeg installerede den, blev den automatisk, og uden omkostninger, opdateret til nyeste version, så det er helt fint Jeg synes den er rimelig nem at arbejde med, så den blev mit valg / genvalgte. Men tak for dit indspark.