Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. oktober 2019 - 20:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slukke for FB - Samsung Galaxy S7

Jeg har en Samsung Galaxy S7
.
Jeg bruge Face Book i går. -
Da vores internet var nede.
*
Fungerede fint -
*
Men nu er Internet forbindelsen i oden.
*
Og jeg vil gerne slukke for Face Book.
-
Ikke afinstallere den.

Men slukke den. - Til næste gang ....
*
Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. oktober 2019 - 20:34 #1
1. Klik på konto-menuens pil ned øverst til højre på  Facebook-side
2. Rul ned, og tryk på Indstillinger.
3. Rul ned, og tryk på Ejerskab og kontrol over konto under Dine Facebook-oplysninger.
4. Tryk på Deaktivering og sletning.
5. Vælg Deaktiver konto, og tryk på Fortsæt til deaktivering af konto.
6. Følg instruktionerne for at bekræfte.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2019 - 22:28 #2
Kan video her hjælpe dig Jørn
https://www.youtube.com/watch?v=mgk8gBd9nUo
Avatar billede 450025 Ekspert
12. oktober 2019 - 04:15 #3
Fjern dette stykke-dommer for alltid og bli et normalt menneske, her springer folk rundt med det Svineriet av en telefon en sand plage  det brukes hele døgnet 24/7 en sand plage er det.
På toalett – kjøre Bil – er i butikken - skrive kan dem ikke - regne ikke det heller Skole finnes omtrent ikke i dette landet her.

Det er blitt en lande plage, slett det styggedommen dem setter telefonen opp i trynet på folk, og jeg seier - gjør du det en gang til så blir Telefonen flatt (SØPPEL). Om du vet hva det er.  Det tar et minutt så er den flat som en pannekake og det mener jeg.

Jeg har gjester 4 voksne 3 unger alle sitter med det kjøttbeinet, selv når dem sover dem skal være her i 14 dage i morgen ber jeg dem forsvinne fra dette huset og det alle sammen.
Jeg har tro på deg    ikke -ekspert    på mange hold.
Skånn Barna dine men lær dem vanlig folkeskikk og fornuftig bruk av telefon den kjøper jeg.      Et godt råd til deg det.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2019 - 04:53 #4
#3 Hvad kender du til ikke eksperts brug af Facebook?
Skulle du blot ikke holde dine personlige holdninger til dette for dig selv?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. oktober 2019 - 09:07 #5
Stor tak for hjælp til alle her.
Også tak for øvrige kommentarer ....
Rigtig god Lørdag til jer ...