Avatar billede Butterfly Ekspert
09. september 2019 - 12:28 Der er 1 kommentar

Fra engelsk til dansk

Vi har en access database der er oprettet på engelsk, det vil sige, at . = ,
Når den regner nu, bliver det forkert.
Vi har prøvet at bruge Erstat, men det vil den ikke.
Hvordan løser vi det lettest, uden at skulle taste alle tal igen?
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
09. september 2019 - 13:13 #1
Det virker som om, I lagrer tallene som tekst eller Variants? I så fald er det bedste at konvertere alt(!) til tal, dvs. som integer eller Double. Access vi li så fald kunne håndtere det på alle sprog. Lad høre.