Avatar billede per2edb Ekspert
12. august 2019 - 09:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Access placering på skærmen

Jeg ønsker at få Access til at fylde skærmen helt ud i bredde og bund men startende lidt nede på skærmen

Jeg begynder med:
DoCmd.RunCommand acCmdAppMaximize

Kender i koder der derefter kan flytte applikationen lidt ned,
Feks noget i retning af DoCmd.RunCommand acCmdApp... Down eller Top
Avatar billede terry Ekspert
12. august 2019 - 11:32 #1
can you look at the questions you still have open please ;-)
Avatar billede per2edb Ekspert
12. august 2019 - 11:49 #2
Er det ok nu ?
Avatar billede terry Ekspert
12. august 2019 - 12:49 #3
you have quite a few questions which you could maybe give some feedback to also. Or clode them by accepting one of you rown comments if they are no longer relevant.

I'll have a look at thi squestion in more detail as soon as I have a bit of free time
Avatar billede terry Ekspert
12. august 2019 - 15:13 #4
Download the example database from here http://www.peterssoftware.com/winmanip.htm
The example starts by showing a list of examples. Near the bottom there is one "More animations", press this.
This is a demonstration of re-sizing and positioning the Access main window. You should be able to modify the code from that to suit your requirements.
Avatar billede per2edb Ekspert
12. august 2019 - 16:56 #5
Tak
Jeg prøver det lige
Avatar billede per2edb Ekspert
12. august 2019 - 17:32 #6
Det Virker

Det er uhyre anvendelig. Jeg kan varmt anbefale dette program
Call xg_SizeWindow("Access", 0, 50, 1940, 900)

Tak for hjælpen
Avatar billede terry Ekspert
12. august 2019 - 19:34 #7
Great, but havent you accepted your own comment as the answer ? :-)
Avatar billede terry Ekspert
12. august 2019 - 19:36 #8
Call xg_SizeWindow("Access", 0, 50, 1940, 900) might work on you rdisplay but not necessarily on others.