Avatar billede ricky1 Nybegynder
27. august 2001 - 19:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

refresh

Jeg synes nogle gange det er lidt kedeligt at side og vente på respons og hele tiden skulle opdatere kunne det ikke være smart med en boks hvor man kunne bestemme hvor mange sek. der går før siden automatisk opdatere , men jeg har tænkt på et lille problem og det er at hvis man er i gang med at skrive bliver det man skriver slettet .Jeg tror ikke det er muligt men det kunne være smart hvis at man automatisk fik en alert når der er nyt i spørgsmålet
Avatar billede prodic Mester
27. august 2001 - 19:24 #1
ricky1->Du får da at vide, om der er nyt i et spørgsmål. Det sker bare via mail.
Og hvis folk kan sidde og refreshe konstant, så burde man måske overveje en hobby- :-)
Avatar billede ricky1 Nybegynder
27. august 2001 - 19:25 #2
måske kunne det foregå i et lille frame lidt ude for siden der automatisk sendte en alert op når der er nyt i de spørgsmål man følger med i og så kunne det vindue refreshe hele tiden uden at man blev forstyrret
Avatar billede ricky1 Nybegynder
27. august 2001 - 19:26 #3
jeg sidder ikke konstant og chekker min mail
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. august 2001 - 19:28 #4
Jeg har f.eks ofte 10-15 eksperten vinduer åbne. Forestil dig hvor meget det ville belaste serveren hvis du stod og opdaterede selv...
Avatar billede blood Nybegynder
27. august 2001 - 19:29 #5
ricky1 >> Det kan være det kommer på eksperten2
Avatar billede ricky1 Nybegynder
27. august 2001 - 19:30 #6
hvad er eksperten2
Avatar billede ricky1 Nybegynder
27. august 2001 - 19:34 #7
eksistere eksperten2 eller skal det først laves
Avatar billede blood Nybegynder
27. august 2001 - 19:35 #8
ricky1 >> Det er bare adminsne der er ved at lave en MEGET forbederet udgave af eksperten.dk
Avatar billede annikadk Nybegynder
27. august 2001 - 19:42 #9
Synes heller ikke det er værre end at man kan sætte mail-programmet til at tjekke oftere om man vil.
Fx. 1-3-5-10. min.
Avatar billede ricky1 Nybegynder
29. august 2001 - 17:44 #10
luk det her ricky1