Avatar billede Cecilie Praktikant
03. februar 2019 - 17:21 Der er 4 kommentarer

Overførelse

Jeg har lige fået en mail om at google fotos snart lukker ned, derfor er mit spørsmål:
Hvordan får jeg overført alle mine billeder/mapper fra google fotos til min pc eller over på en harddisk
Avatar billede Slater Ekspert
03. februar 2019 - 17:28 #1
Jeg tror du har hørt forkert. Google+ lukker ned, og dermed alle billeder du har der. Google+ var Googles alternativ til facebook, som de lukker fordi ingen bruger det, så det er ikke sandsynligt du har nogle billeder der. Men Google Photos sker der intet med.
Avatar billede Cecilie Praktikant
03. februar 2019 - 17:35 #2
Tak for tilbagemedlingen!
Så jeg kan være helt sikker på der ikke sker noget med mine google fotos?
Google+ og google fotos har ikke noget med hinanden at gøre? :/
Avatar billede Slater Ekspert
03. februar 2019 - 17:41 #3
Du kan læse udmeldingen fra Google selv her: https://support.google.com/plus/answer/9195133

"On April 2nd, your Google+ account and any Google+ pages you created will be shut down and we will begin deleting content from consumer Google+ accounts. Photos and videos from Google+ in your Album Archive and your Google+ pages will also be deleted. You can download and save your content, just make sure to do so before April. Note that photos and videos backed up in Google Photos will not be deleted."

Så der sker intet med dine Google Photos.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2019 - 20:33 #4
det er direkte dumt kun at have dine billeder i skyen.
skyen bør bruges til at dele billeder med, ikke til at gemme dem i.
det burde være let som ingenting, at vælge alle billeder, og downloade dem til en mappe på din computer.

gem dine billeder på din computer, og på en ekstern harddisk.
ellers sidder du en dag og har mistet alt