ICal sync med Office365 Outlook
Hej alleJeg har i en længere periode benyttet 2 kalendere.
Min arbejdskalender, en helt normalt Microsoft Exchange kalender. Vi benytter Office 365 i firmaet, så jeg har downloadet Outlook derfra. Det er Office16.
Derudover har jeg en familiekalender i iCloud/iCal. Den får jeg vist på min iPhone og så også i Outlook. Jeg har fået den ind i Outlook ved at installere iCloud til Windows og så aktivere mail/kalender der.
Det har virket uden problemer i 3-4 måneder men nu er outlook stoppet med at sync med iCloud. Jeg kan tvinge en sync igennem, ved at logge ud af iCloud og så logge ind igen, men den henter kun aftaler fra Icloud. Dvs. har jeg oprettet en aftale i Outlook, så forsvinder den.
Hvad er årsag til, at dette er stoppet med at virke?
Office og iCloud er opdateret.
Jeg har læst et hav af fora for at finde svar og intet har virket nu. Tidligere har jeg hørt noget om at man kan åbne Command Prompt og komme ind i outlook applikationen, hvor man skal ændre et tal fra 2 til 1, for at tvinge den til at starte sync op, men det kan jeg ikke finde en vejledning til nu.
Er der nogen der kan hjælpe?