Avatar billede Kasper Aanæs Praktikant
03. december 2018 - 22:21 Der er 6 kommentarer

min iPhone bliver ikke registreret

Når jeg tilslutter min iPhone til min MacBook kan jeg se i iTunes at telefonen bliver registreret, men i fotos gør den ikke.
Det vil sige at jeg ikke kan overføre billeder fra iPhone til Fotos.
Er der nogen der har råd for dette? Det har ikke altid været sådan for mig
Avatar billede INK Ekspert
03. december 2018 - 23:41 #1
Hvis du slår fotostream til på både iPhone og iCloud på din Mac, så overføres alle fotos automatisk og trådløst til Fotos.

Hvis du anvender usb kabel bør du fra Fotos kunne importere fra din iPhone. Husk at godkende på iPhone ved tilslutning.
Avatar billede Kasper Aanæs Praktikant
04. december 2018 - 07:03 #2
Det er det der er hele problemet, jeg kan ikke overfører billeder via usb kabel for Fotos vil ikke registrere min iPhone. Jeg har godkendt den og jeg kan se Mac'en har fundet den da den vises i iTunes
Avatar billede INK Ekspert
04. december 2018 - 12:12 #3
Har du prøvet at lukke iTunes helt og så kikke i Fotos?
Avatar billede Kasper Aanæs Praktikant
04. december 2018 - 12:56 #4
Ja, jeg har prøvet at lukke iTunes.
Jeg tænker om jeg kan have trykket på noget så min iPhone ikke tillader at dele billeder. Jeg har prøvet at "billedeoverførsel" og der kan de heller ikke se min iPhone
Avatar billede INK Ekspert
04. december 2018 - 13:13 #5
Jeg kan nok desværre ikke hjælpe dig. Formoder du har anvendt denne side:
https://support.apple.com/da-dk/HT201302?&cid=acs::fm-itunes_HT201302

Du kan evt. ringe til Apple og få hjælp. Start med at registrere dig hos online support i linket.

Du har selvfølgelig opdateret både din iPhone og Mac. Har du også slukket begge helt og genstartet? Kan undertiden løse nogle problemer 😀
Avatar billede Kasper Aanæs Praktikant
04. december 2018 - 14:00 #6
tak for hjælpen alligevel