Avatar billede dallez Nybegynder
27. august 2001 - 10:02 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Overclocke AMD-K6.???

Hvordan kan jeg overclocke min AMD-K6.??? Det er en 233 mhz. Det er en meget stor nødvendighed da jeg har mange spil, som altså kræver lidt mere end de 233.!!!! Og kom ikke med manualer, da jeg har samlet min computer selv, af dele som er købt ved kammerater, og andet.!!!!!!

//WeBgUy
Avatar billede disky Nybegynder
27. august 2001 - 10:03 #1
kun meget meget lidt.

Den er temmelig dårligt til overclocking.
Avatar billede darkside Nybegynder
27. august 2001 - 10:06 #2
1. hvis du skal overclocke din k6 så skal du ud og have en stor led køler\'

2. en kk kan somreglt kun presses ganske lidt.

3. du skal kun regner med max 50 mhz mere...
Avatar billede milpoer Nybegynder
27. august 2001 - 10:06 #3
Det kan være mig svært og temmeligt ustabilt at overclocke en K6 da de allerede er \"tunet\" til deres næsten maximum..

Avatar billede milpoer Nybegynder
27. august 2001 - 10:06 #4
mig = meget Sorry..
Avatar billede darkside Nybegynder
27. august 2001 - 10:07 #5
Jeg havde selv en K6 233 den kunne kun klare 350 så blev den ustabil..
Avatar billede darkside Nybegynder
27. august 2001 - 10:07 #6
250 doh!
Avatar billede darkside Nybegynder
27. august 2001 - 10:09 #7
4. Det værste der kan ske er at din CPU brænder af, da den udvikler en masse varme.

5. men som der er flere der har sagt, lad være med at clocke en k6 du får ikke noget ud af det.
Avatar billede dallez Nybegynder
27. august 2001 - 20:44 #8
Jamen, hvis det nu var en gammel computer, som jeg ikke bruger, og som jeg bare vil prøve ting og sager på, så kan det da være ligemeget om den bliver overclocked eller ej.!!!
Avatar billede darkside Nybegynder
28. august 2001 - 12:22 #9
Du prøver da bare løs, enten kører den ellers så kører den ikke. :)