Avatar billede plok Forsker
01. juni 2018 - 20:03 Der er 8 kommentarer

Hvilket IOS data recovery er bedst/billigst? - gerne unlimited antal enheder

Hej.

Jeg er på udkig efter et windows program som kan gendanne alle tabte filer på en iPhone.

Men der er godt nok mange om buddet! Jeg har set på en masse, men alle har til fælles at de kun kan tage mellem 1-5 enheder på én licens?

Findes der virkeligt ikke nogle software som er unlimited, uden at det skal koste 359 doller?

Jeg vil gerne betale men håber på et prisleje omkring, kr. 5 - 600,-

Det er grundet at min mobil er blevet hacket, og det eneste der fungere er denne metode. Jeg har en kammerat som har brugt denne metode, men da han kun købte én licens til én enhed, så har han ikke mulighed for at hjælpe.

Jeg kunne godt tænke mig at få fingre i et program som kan recover ubegrænset antal enheder! Og til en "fornuftig penge"

Håber I kan hjælpe mig.
Avatar billede INK Ekspert
01. juni 2018 - 20:43 #1
Har ikke lige et bud, men vil gerne høre mere om hvad, hvordan osv. du er blevet hacket på en iPhone
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2018 - 06:00 #2
Ubegrænset antal iPhone / iPad er dyrt. Ellers kunne du jo starte en butik med gendannelse på udviklernes bekostning. De kan jo ikke sælge flere licenser hvis du bruger din til at underbyde deres arbejde.
Avatar billede plok Forsker
02. juni 2018 - 11:27 #3
#1

Det er et godt spørgsmål?
Avatar billede INK Ekspert
02. juni 2018 - 11:44 #4
#3 kære plok, kunne du angive hvordan det arter sig?
Har du jailbreaket telefonen?
Er det din iCloud konto/AppleID, der er blevet hacket?
Er telefonen blevet slettet?
Kan du ikke tænde den?

Vi vil alle gerne blive klogere, så giv os lidt flere oplysninger please!
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2018 - 11:44 #5
alt andet lige - du har i forvejen slået backup til icloud fra, så du har kun data på telefonen? Med backup i icloud, så kunne du med itunes til windows nulle ud og indlæse backup.
https://support.apple.com/da-dk/HT204306
se evt i itunes om du har en backup som du bare ikke kendte til...
Avatar billede plok Forsker
04. juni 2018 - 12:00 #6
#4 Telefonen er blevet slettet efter at der har været et umiddelbart hackerangreb? Jeg spurgte Apple og de mener at der er rodet med opsætningen inde bag ved et sted?
Den har aldrig været jailbreaket. Jeg kan godt tænde den, men alt er slettet efter gendannelse.

#5 Problemet er at min iCloud var fuld, så den har derfor ikke lavet backup de senere år. Jeg har desværre ikke en backup liggende da jeg var så dum at glemme at overføre den til et andet drev, før formatering af min PC.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2018 - 12:59 #7
Jeg tror ikke på, at data kan findes længere. Når tlf er gendannet, så har den pæret så meget rundt på ram-pladsen, så der intet brugbart er tilbage.
Avatar billede plok Forsker
04. juni 2018 - 21:18 #8
#7 Okay - Øv

Det kan godt være at det er for sent så.

Men mange tak for jeres svar :)