Avatar billede mik28 Seniormester
24. maj 2018 - 10:35 Der er 1 kommentar

Mac bliver ved med at starte i fejlsikret tilstand

Hej eksperter

Jeg sidder med en MAC som bliver ved med at boote i fejlsikret tilstand. Jeg prøvet at boote den fra en USB-stick, men med samme resultat. Har prøvet at holde command-option-P-R nede, men også uden held. What to do?
Avatar billede Anders Seniormester
24. maj 2018 - 10:55 #1
Boot med "alt" nede og vælg din usb stik.
reset både: NVRAM og SMC.

Måske har dit tastatur en fejl hvor den altid holder shift nede?
Det kan også rettes: https://www.macworld.com/article/3213212/macs/mac-always-booting-into-safe-mode-here-are-ways-to-troubleshoot-it.html