Avatar billede cyberzoom Nybegynder
21. januar 2000 - 02:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Deling af modem

Hvilket program er godt og til at sidde flere computer op mod samme modem?

Jeg har prøvet wingate og det gav masser af problemer :(
Avatar billede wikings Nybegynder
21. januar 2000 - 03:12 #1
Der er et der hedder Winproxy, jeg kan bare ikke huske hvad version det var som jeg prøvede. Men det kørte perfekt.
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
21. januar 2000 - 03:13 #2
ok hvor finder jeg det ?
Avatar billede wikings Nybegynder
21. januar 2000 - 03:21 #3
Jeg skal prøve at se om Jeg har det et sted! Men det kan ta' nogle dage!! ;^|
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
21. januar 2000 - 03:22 #4
du har den ikke nu ?
Avatar billede wikings Nybegynder
21. januar 2000 - 03:23 #5
Avatar billede wikings Nybegynder
21. januar 2000 - 03:25 #6
Jeg mener at du kan finde en version 2.4 på nettet!
Avatar billede wikings Nybegynder
21. januar 2000 - 03:27 #7
Her ligger en Sharevare version til 4 pc'ere.
http://www.winproxy.com/

Avatar billede cyberzoom Nybegynder
21. januar 2000 - 03:27 #8
op jeg prøver den:) tak for det
Avatar billede wikings Nybegynder
21. januar 2000 - 03:29 #9
Avatar billede gozar Nybegynder
21. januar 2000 - 08:33 #10
Shareware versionen ligger også på http://www.winproxy.com
Winproxy har aldt hvad du skal bruge, ligemeget om det er Windows NT eller windows. Det Har dhcp, Dns, Socks, Antivirus, Site restritniess(Sikkert ikke stavet rigtigt), Realaudio, firewall, mapped ports, mail server, +mere

Jeg bruger det selv, og det er virkeligt godt, specielt version 3.0 vilket har de funktioner jeg har nævnt..
Avatar billede veronique Nybegynder
22. januar 2000 - 13:54 #11
nej nej det beste program er internetshare
det er nemt at bruge for man instalere det bare så spørger den om det er host eller client pc og så klare den resten selv
Avatar billede bubby Nybegynder
22. januar 2000 - 16:31 #12
jeg vil anbefale dig at bruge winroute fre http://www.winroute.com
da dine clienter så også kan spille over nettet, cheke mails og bruge ftp!
Avatar billede beanluck Nybegynder
23. januar 2000 - 20:09 #13
kan man ikke spille over nettet med winproxy?
Avatar billede gozar Nybegynder
23. januar 2000 - 21:59 #14
neanluck>>Jeg har flere gange spillet på http://mplayer.com , quake, unreal turnament over internettet med winproxy, til at dele net forbindelsen med
Avatar billede gozar Nybegynder
23. januar 2000 - 22:01 #15
sorry´. Mente beanluck
Avatar billede beanluck Nybegynder
23. januar 2000 - 23:50 #16
ok, så det burde ikke være noget problem? grunden er at jeg bruger wingate nu (som jeg synes SUX) og det kunne jeg godt spille med. Ville lige høre inden jeg installerede proxy
Avatar billede gozar Nybegynder
24. januar 2000 - 08:19 #17
beanluck>> Bare husk at sætte firewall til transparrent!!