Avatar billede scheibye28 Nybegynder
25. august 2001 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

JSP Programmører

Hvor finder man 2 JSP programmører
som vil arbejde fuld tid i den næste måned, med udgangspunkt i vores kontor ?
carsten@scheibye.com
Avatar billede repsac Nybegynder
25. august 2001 - 20:41 #1
Job/Freelance eller i den ordinære jobsektion ... :)
Avatar billede repsac Nybegynder
25. august 2001 - 20:50 #2
Avatar billede repsac Nybegynder
25. august 2001 - 20:53 #3
Læg mærke til mit \"eller\" ... spørgsmål må kun oprettes én gang ... :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. august 2001 - 21:02 #4
Det er vist kun københavnersnuder, der kan være så arrogante, at de
ikke antyder, hverken i spørgsmålet eller på http://scheibye.com, hvor
i landet det foregår. For alle må da åbenbart kunne forstå, at intet af
betydning kan foregå udenfor København - eller Københavnstrup som vi
ynder at kalde det herover.

Dette skal opfattes som en slet skjult opfordring til at putte bl.a. geografi,
samt andre relevante oplysninger i et sådant spørgsmål. Ja, jo, hvis man
da vil have kvalificerede svar - men måske er det bare for sjov ... sådan er
der jo så meget....
Avatar billede repsac Nybegynder
25. august 2001 - 21:04 #5
=>EJ: jeg tænkte over det, men ... jaehh ... jeg gad ikke brokke mig over det ... :-/
Avatar billede disky Nybegynder
26. august 2001 - 22:38 #6
Jeg kan nævne et konsulent firma der kan hjælpe dig hvis du vil.

Kontakt mig per email eller ICQ

disky@disky-design.dk
ICQ #1413069
Avatar billede disky Nybegynder
05. november 2001 - 10:54 #7
Mange tak :)