Avatar billede Bente Praktikant
03. februar 2018 - 02:02 Der er 5 kommentarer

Oprette forbindelse

Jeg er på hotel i udlandet og skal koble mig på deres netværk, på min tablet. Jeg finder netværket, forbinder, og den fortæller at jeg er tilsluttet. Det er ikke tilfældet, jeg får ikke vist billedet/siden hvor jeg skal skrive kodeordet.Det virker på min tlf. Hvordan gør jeg?( har prøvet at slette gemte netværk og starte igen)
På forhånd tak.
Avatar billede 450025 Ekspert
03. februar 2018 - 02:31 #1
Hei Bente dette er helt vanlig, er du i Thailand så er det sådan her også du får kopla på ja da, men bruke det nei det er bare og glemma oftest dårlige nett linjer, men nyt oppholdet da god helg.
Arne
Avatar billede INK Ekspert
03. februar 2018 - 03:55 #2
Prøv at åbne Safari/GoogleChrome eller anden browser på tabletten umiddelbart efter du har koblet på. Så vil login siden almindeligvis komme frem.
Avatar billede Uvanga Ekspert
03. februar 2018 - 05:09 #3
Du kan prøve at venstre-klikke på WiFi symbolet. Så kommer tilgængelige WiFi frem. Her kan du vælge dit net, og indtaste kode.
Avatar billede Uvanga Ekspert
07. februar 2018 - 07:08 #4
Any luck?
Avatar billede 450025 Ekspert
07. februar 2018 - 08:06 #5
Ja Ulvang det ordspråket har nok ikke gått inn hos meg. Men  nå holder jeg til i Thailand da.
Men at spørsmålet er Relevant er helt klart ellers hadde jeg ikke stilt det?
Jeg forsøker først og løse det selv og det tar nok mer en 5 minutter det, (den der aldrig spørger er uvidende
resten af livet)
Er ikke helt enig i dette for  finnes der ingen på computerword så er der nok andre som vet, om ikke bruker man bare en annen løsning

Vedr. Svarknappen
(Under hvert spørgsmål er der en boks med tekst: "Marker som løsning")
Er den oppegående? Om jeg svare på noe, er det da ikke sikkert det er løsningen, vil det si man skal pynte juletreet før der er noe konkret svar?

(Du kan vælge flere svar på samme spørgsmål.)
Ja det er greit men jeg har faktisk stilt spørsmål og ikke et svar
Skal spørsmål også ha en grønn markering utrolig?  (#7 At du er logget ind med dit brugernavn, samt kode.

Ja tenk det, gjør du ikke dette så kommer du ikke langt på dette Forum. Så dette er ikke noe nytt. Sorry men det skaper jo lidt latter da. å nevne det.

(Det er måske ikke altid du får den endelige løsning, men dog hjælp til selv at gå videre.)  Ja det er mulig det men der var ikke så meget hjelp til dette jeg spurte om.

Heller løsning på noe jeg ikke hadde bedt om, men klart dette trenger man også når man skal pynte juletreet. Flott med Grønne striper.

(En sådan hjælp kan du også markere, det giver trods alt en kvittering for den indsats en hjælper har ydet. I sidste instans kan for at lukke et spørgsmål.
(Udnævne dig selv som løsning.)
Vil det si at Takk for hjelpen er gått av mote ja det var nytt for meg det. Merkelig
Man ikke skal gå på Fesbook å gi Likes også?

(At udnævne sig selv som løsning mener jeg dog er dårlig stil ;-)  Ja det er jeg helt enig i , men om du svare på noe så.
Kunne man gi Brukeren et valg, (Hvis svaret fungerte for deg kan gi et svar tilbake JA eller NEI
Er svaret JA så er dette til glede og kvittering for den som har gjort jobben. (Enkelt)

Er svaret nei det løste ikke problemet, (Ok da jobber vi videre med saken)
Eller som det er blitt Populært og      JEG HOPPER AV.

Og jeg fikk ingen hjelp på dette spørsmål jeg stilte. (Og da blir svaret nei) denne løsning funket ikke.
Men Takk for løsningen nå kan jeg sette slutt strek for du har selv lukket tråden for meg og jeg Takker det. Vil du ha en likes også?
Arne.