Avatar billede fotografik Nybegynder
25. august 2001 - 10:15 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Et anderledes logo

Er der en som vil hjælpe mig med at lave et lidt anderledes logo. Jeg forestiller mig at det skal være både en pc skærm, et tastatur, en malepensel og et spejlreflekskamera som elementer i logoet. Siden det skal på hedder Itgrafen og er endnu ikke lavet færdigt. Kommer til at handle om fotografering, illedkunst, billedbehandling og webudvikling. Logoet må gerne være lidt Hightech.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. august 2001 - 12:23 #1
Nu er eksperten jo ikke en \"logo-butik\", som mange desværre går og tror.
Du ved desuden også hvilke elementer der skal være, så hvorfor smider du dem ikke bare i en tilfældig bunke på gulvet og tager et billede af det? Vupti! - så har du sq da et anderledes logo.

Der skal kroner på bordet. Andre forretningsdrivende (læs: erhvervsfolk UDEN kendskab til nassemulighederne herinde) bestiller den slags opgaver hos grafikere og reklamebureauer m.fl.
Avatar billede fotografik Nybegynder
25. august 2001 - 13:01 #2
Jeg tror egentligt heller ikke at det er en logobutik peterkopi. Eksperten er vel et sted for hjælp og genhjælp. Siden jeg laver er ikke en kommerciel side. Og jeg syntes egentligt at det ville være ok - hvis jeg havde lavet et logo for en her i gruppen, at det blev brugt på en side.
Det er ikke nemt at lave et logo til sig selv, så jeg håber stadig at der er en der vil lave et logoforslag til mig.
Avatar billede omaly Nybegynder
26. august 2001 - 13:31 #3
hej fotografik

jeg har lige lavet et lille forsøg, men det er nok ikke så hightech!! Men prøv at kigge her, så kan du jo sige om det skal være noget helt andet eller?

http://home.popme.dk/~haun/logo.jpg

Avatar billede fotografik Nybegynder
26. august 2001 - 16:27 #4
Tak, det er rigtig flot omaly, og det skal klart være noget i den retning - havde tænkt mig at det måske kunne blive lidt længere og knapt så højt - og måske med lidt baggrund uden at det forstyrrer´.
Men kanongodt ellers
tak skal du ha, håber at se mere
Avatar billede omaly Nybegynder
26. august 2001 - 16:42 #5
Hvilken slags baggrund havde du tænkt på?
Avatar billede omaly Nybegynder
26. august 2001 - 17:05 #6
Sådan noget ala det her?

http://home.popme.dk/~haun/logo2.jpg

Avatar billede zhark Nybegynder
28. august 2001 - 01:21 #7
Der skal da være lidt forskelligt ik\'?
http://www.friserverplads.dk/zhark/itgrafen.jpg
Avatar billede fotografik Nybegynder
28. august 2001 - 08:30 #8
omaly, tak for det nye forsøg også. Jeg kan helt klart godt lide stilen, men det er blevet trukket ud af pespektiv.

zhark tak for dit forsøg, det har klart nogle gode elementer, men det er lidt kedeligt. Undskyld. den blå baggrundsfarve er ikke helt hiteck.

Håber meget på et forsøg til.
Avatar billede zhark Nybegynder
28. august 2001 - 08:41 #9
Tak for opmuntringen! OK jeg ER ikke så avanceret (endnu), men vil da prøve i aften. Der er et her... som heller ik\' er særlig hightech :)
http://www.friserverplads.dk/zhark/itgrafen1.jpg
Avatar billede jackh Nybegynder
28. august 2001 - 08:42 #10
Jeg synes det ligner lort.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. august 2001 - 08:44 #11
jackh>> hvis du synes det, hvor er så dit forslag??????
Avatar billede jackh Nybegynder
28. august 2001 - 08:57 #12
Jeg har ikke noget, for hele ideen med \'logoet\' er dårlig. Et logo skal være enkelt og hellere lidt naivt end overklasket med effekter - det lort bli\'r man træt af efter 1 uge. Et forslag er: skriv itgrafen.dk med \'Hightech\'-typografi og brug penslen som symbol, så er der en kontrast mellen det \'computeragtige\' og håndværket. Men som sagt, gør det så enkelt som muligt.
Avatar billede omaly Nybegynder
28. august 2001 - 09:25 #13
jackh-> Jeg vidste ikke at det var dig der skulle bruge et logo??? Eftersom det er fotografik der har oprettet spørgsmålet, må han vel også selv bestemme hvad det er han vil have og forøvrigt kan du jo bare komme med et forsøg så kan han jo bare acceptere eller afvise det.
Avatar billede jackh Nybegynder
28. august 2001 - 09:34 #14
Jeg laver ikke logoer gratis eller for point, men mener at jeg har ret til at sige hvad jeg mener. Gør det i er bedst til.... så zhark  - lad vær\' med at lave logoer, der må være noget du er bedre til.
Avatar billede omaly Nybegynder
28. august 2001 - 09:43 #15
Nej det gør du vel ikke lol!!
Der er ikke nogen der har spurgt om din mening, i øvrigt er der jo en side til der hedder feedback, så hop du bare der over, der er sikkert mange der gerne vil høre på din \"konstruktive kritik\".
Avatar billede zhark Nybegynder
28. august 2001 - 17:29 #16
jackh>
Jeg kan da se du har tjent 3 points på kretik, det er måske hvad du kan!?
Jeg mener det ret tydelig fremgår af min ovenstående kommentar, at jeg øver mig, det er da helt fint med kretik, det øver du så i :)))
Avatar billede jackh Nybegynder
28. august 2001 - 20:13 #17
Jeg har øvet mig meget i brok og er blevet temmelig god til det.
Avatar billede fotografik Nybegynder
28. august 2001 - 20:48 #18
Jeg er stadig glad for de logoforslag jeg har fået. Med hensyn til brok..............., jae.
Måske skulle det bare komme andre steder end her.
Men også tak til dig jach, du har fat i noget med enkeltheden.
Hvad er din pris for at lave logo ?
Avatar billede omaly Nybegynder
28. august 2001 - 22:33 #19
fotografik-> Jeg kan også sagtens lave noget der er mere enkelt, men det er altså lidt nemmere hvis du prøver at beskrive hvad det er du vil ha\' feks, størrelse? farverne på den hjemmeside du vil have det på? Hvis det skal være mere enkelt, skal der så ikke være de billeder på alligevel?

Fortæl fortæl.......:o)
Avatar billede zhark Nybegynder
29. august 2001 - 20:48 #20
Avatar billede zhark Nybegynder
30. august 2001 - 00:43 #21