Avatar billede cbedb Mester
05. november 2017 - 08:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brænding af flere cd'er på samme tid

Hej Jeg laver lydavis til blinde og svagtseende for Røde Kors. Normalt laver jeg dem hjemme en af gangen, i stedet for at køre til kontoret.
Så vil jeg høre om der findes software der gør, at jeg kan brænde flere på en gang, jeg har 2 drev i min pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 09:47 #1
Ved ikke om du har testet det, men man kunne prøve at starte samme brænder program op 2 gange og køre hver sin session på programmerne.
Her vælger du hvor man sessioner de to programmer skal køre. Alt du skal gøre nu er at putte cd i hver gang programmet spytter en færdig cd ud.
IMG burn burde kunne gøre det:
https://www.youtube.com/watch?v=UPauLgzGYT0
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 09:48 #2
Den kan i hvert fald startes op i 2 uafhængige programmer har jeg afprøvet. Om det så virker for dig (evt med dit eget program) må komme op til en test.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 09:51 #3
#1 "Her vælger du hvor man sessioner de to programmer skal køre"
Her mener jeg selvfølgelig hvor mange cd'ere hvert program skal brænde.

Prøv evt med få cd i starten for at finde ud af om computeren kan håndtere opgaven
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 10:03 #4
PS du skal jo så i indstillinger på 2 program vælge det andet cd drev end det som der normalt er foretrukken.
05. november 2017 - 14:25 #5
Hej,

Mit brænderprogram (CDburnerXP ) supporter ikke 2 drev samtidigt, men du kan indlæse din CD (ved kopiereing) og bestemme om du skal have 1 - 10 (10000)  kopi af samme CD.  Ligeledes ved alle andre funktioner. Meget nemt og logisk opbygget.
Virker som en drøm.

Når CD-en er brændt, åbner du CD-lågen tager den ny-brændte CD og lægger en ny TOM Cd i drevet.  Programmet finder selv ud af resten.  Og når du har den ene (de 10 eller de  10000)  afsluttes programmet.

Du skal altså ikke indlæse din CD (stadig ved koiereing) HVER gang.

Programmet klarer det hele  selv.

Jeg nævner dette fordi det kunne være en mulighed.

MEN DET KØRER KUN PÅ EN XP (sp3).

PÅ ander WIn'ser  (7- 10 + Vista) crasher det... !

Kan hentes på nettet.

KR
Avatar billede cbedb Mester
06. november 2017 - 06:52 #6
Tak for svarene
Avatar billede jalved Ekspert
06. november 2017 - 12:06 #7
Hvis du mangler et ekstra brænder-program til din løsning, kan jeg anbefale Ashampoo Burning Studio Free.

https://www.ashampoo.com/en/usd/pin/7110/burning-software/Ashampoo-Burning-Studio-FREE