Avatar billede jkaaaa Praktikant
26. oktober 2017 - 21:28 Der er 2 kommentarer

Kopiering til anden fane

Hej

Nogen der ved hvordan jeg laver dette:
Jeg har en lang række data på mange Faner og vil gerne have nogle udvalgte rækker kopieret til den første fane, bare ved en markering, da jeg skal gennem gå dataen med en række personer og det må gerne gå lidt stærkt. Jeg tænker noget med at lave en ekstre kolonne, og når jeg så markere gult i denne, så bliver den kopieret over til en liste på Fane 1. Er der en haj der kan fortælle om der er muligt og hvordan?
Avatar billede kim1a Ekspert
26. oktober 2017 - 22:56 #1
Det kan lade sig gøre med en vba - er det en muighed?

Noget i retning af at du stiller dig i rækken der skal kopieres og så trykker du en genvej der så kopierer den over.
Avatar billede finb Ekspert
27. oktober 2017 - 08:51 #2
Du kan også stå i hoved-arket
og lade en vba i hovedarket søge i
alle andre ark og hente gule celler.