Avatar billede Thomas Novice
26. april 2017 - 07:59 Der er 4 kommentarer

Mit tastatur skifter til EN når jeg taster semikolon

Jeg har en ASUS Zenbook med engelsk tastatur. Jeg har dansk tastatur layout men kan pludeslig ikke skrive æ mere, det lå der hvor semikolon er. Nu skifter det til engelsk layout når jeg taster semikolon. Hvad har jeg dog gjort galt?

Jeg kører med windows 10.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2017 - 08:13 #1
Du bliver nød til at lukke dette Spørgsmål det er ikke lovligt i følge eksperten! :-(
Avatar billede Thomas Novice
26. april 2017 - 08:31 #2
det skal jeg nok, men hvordan ulovligt?
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2017 - 08:48 #3
Du må kun have et spørgsmål om samme emne!
Avatar billede Thomas Novice
26. april 2017 - 22:11 #4
Jeg søger jo bare en løsning. Samme spørgsmål, Ja. Men i to forskellige kategorier