Avatar billede Bjørn Sarup Novice
24. april 2017 - 10:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Zoiper problemer med volume

jeg arbejder hjemme fra med telemarketing og benytter her zoiper free,,
jeg har win 10 og bruger et Cossair Void Wireless  gaming headset
  mit problem er  Følgende: volumen  til headset  i zoiper er helt skruet ned og når jeg prøvver at skrue op så  hopper det tilbage til nu
har årøvvet forsællige ting mmen intet har virket jeg skiftede også til et andet headset  og her virker det med volumen men  kunderne kan ikke hørte mig  alt virkkede perfekt i fredags og idag virker det bare ikke nogen der kan hjælpe???
Avatar billede milter Ekspert
24. april 2017 - 12:33 #1
Måske er synderen en automatisk opdatering af en driver? Prøv at kigge på linket herunder:

https://www.howtogeek.com/223864/how-to-uninstall-and-block-updates-and-drivers-on-windows-10/
Avatar billede Bjørn Sarup Novice
24. april 2017 - 13:11 #3
det hjalp mig detsvære ikke jeg har forsøgt af afinstallere sidste opdatering der er kommet ( ved det virkede perfekt  i fredags og her om mandagen virker det ikke men tak for svaret  dog løste det ikke mit problem
jeg kan oplyse at både i discord og på skype  samt facebook messenger virker alt som det skal hvilket gør det endnu mere frustrerende der er ingen indstillinger i zoiper som er ændret
Avatar billede milter Ekspert
24. april 2017 - 18:29 #4
Så har jeg desværre ikke flere bud udover endnu et link. Men det har du måske selv allerede prøvet?

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1AOHY_daDK708DK708&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#tbs=qdr:y&q=zoiper+problem+volume+%22windows+10%22
Avatar billede milter Ekspert
24. april 2017 - 18:45 #5
Og dog. Efter din beskrivelse at dømme, mener jeg stadig, den mest sandsynlige synder er en opdatering af en eller anden slags. Det behøver ikke være en opdatering til Zoiper eller Windows, det kan også være en opdatering til et andet program, eller, det kan være et nyinstalleret program. Har du prøvet en "System restore" til et tidligere punkt, før problemet opstod?

http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-2866655/restore-windows-earlier-restore-point.html