Avatar billede tobrukDk Novice
17. april 2017 - 21:11 Der er 5 kommentarer

Kan ikke se den anden skærm!

jeg har to skærm til min PC. Men der var intet problem i går men i dag kan jeg intet se... hmmm den siger bare "no cable connected" og når den siger det så kan jeg godt køre musen over på den anden side... og når jeg har prøvet at skærmprint. Så kan jeg godt se den anden skærm... Mærkeligt...

Jeg har en Asus og Benq.

Jeg har tjekket driver og jeg har den nyeste driver.
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. april 2017 - 11:39 #1
Måske kan du gå ind i kontrolpanel, klikke på "Juster skærmopløsning", klikke på knappen Flere skærme
Der er der fire muligheder
:
Dubler disse skærme
Udvid skærmene
Vis kun skrivebord på 1
Vis kun skrivebord på 2.

Prøv om ikke det hjælper.
Avatar billede Mikael Ekspert
18. april 2017 - 13:23 #2
Een pc og 2 skærme ???

Hvad sker der hvis du bytter om på kombinationen af stik på computeren, kabler og skærme.

Så BURDE du måske nærme dig HVOR problemet opstår. Altså skærm, kabel og grafikkort. ;)
Avatar billede tobrukDk Novice
18. april 2017 - 16:50 #3
Sådan her ser det ud:
http://imgur.com/a/Tfwr4

Sådan ser det ud når jeg tænder skærmen.; https://www.youtube.com/watch?v=cUoydlcYHtg&feature=youtu.be
Avatar billede tobrukDk Novice
18. april 2017 - 17:10 #4
Det er løst nu.

Problemet var, at jeg nogle havde sæt den på DVI...
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. april 2017 - 18:17 #5
Det er hvad der sker. Man skal lære så længe man lever :-)