Avatar billede frem-ad Professor
13. marts 2017 - 07:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre kundenummer i C5

Hej
Vi har brug for at ændre kundenummer i c5 både i kreditor og debitor, er vi nød til og slette firmaet og så oprette det igen med nyt nummer, eller kan man ændre det direkte, umildbart er det jo ikke muligt, men er der en bagvej, for der er en del der er oprettet forkert, så det er stort arbejde og så får heller ikke, oplysningerne med hvad der er sendt faktura på og hvad der er kommet faktura ind på..
Håber der er en der kan komme med svar.
Avatar billede illemann Novice
13. marts 2017 - 07:49 #1
I alle moduler, Finans, debitor, kreditor osv, kan kontonummer rettes under periodisk.
Avatar billede frem-ad Professor
13. marts 2017 - 10:39 #2
Tak