Avatar billede mkelle1 Nybegynder
23. august 2001 - 17:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 brugernavne 1 person

De virker som om indata og hanibal er den samme person:

http://www.eksperten.dk/spm/101526
http://www.eksperten.dk/spm/101523

Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. august 2001 - 17:07 #1
http://www.eksperten.dk/spm/101523 -han har forklaret sig.
Avatar billede BacceDK Juniormester
23. august 2001 - 17:18 #2
yes som Jelzin101 siger
forklaring ligger i det spm
(ingen er perfekte)
Tagger Jelzin :-))

Indate
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
23. august 2001 - 17:41 #3
OK, men det så jo lidt mærkeligt ud.

Mads
Avatar billede BacceDK Juniormester
23. august 2001 - 19:37 #4
ok ok vil da gerne forklare det nermere...!
nr. 1 jeg kan ik se hvordan det skulle kunne være snyd, da det jo ik er mig der skulle have de point.
men som jeg sagde min bror havede lånt min comp, (hvilket han gør stort set hver gang han er her) fordi han ik må få net af vores fælles moder :-)) og da han deler min interesse for php arbejder han så med det offline der hjemme og online så snart han stikker hovedet forbi her, men denne gang havede han fjernet mit login og gæmt hans eget, derfor valgte jeg at lukke det og oprette det i mit eget navn, da det var mig der skulle bruge den data :-))

Indate
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
23. august 2001 - 22:36 #5
Nu har jeg ikke brugt ordet snyd, men når jeg reagerer, er det fordi den samme person ikke må have 2 brugernavne på eksperten.dk. Det ville give alt for mange muligheder for snyd og fusk med point. Men det er jo ikke tilfældet her, så der er jo ikke noget problem (ud over din lillebrors problem med at skaffe sig internetadgang)

Hilsen

Mads
Avatar billede BacceDK Juniormester
23. august 2001 - 23:26 #6
lol jeg beskylder dig skam heller ik for noget og ved godt det med at man ik må have flere brugere o.s.v
forklarede bare hvordan det stod
og et eller andet sted, hvad kan man så bruge de latterlige point til ??
for mig er det sku ik meget de er verd jeg går ik efter top 10 og kommer der heller arldrig :-)))
Indate