HP Envy 4524 vil ikke acceptere org. HP sort blækpatron
Jeg har netop fået omskifter min printer pga ovennævnte problem og nu den nye siger det samme! Det er 1. gang jeg skifter patron i printeren. Helt ny sort blækpatron med udløbsdato i 2017. Printeren vil heller ikke acceptere den patron der sad i (som skal skiftes og har virket). Har prøvet at nulstille printeren med samme resultat. Det er en spritny printer. Skal jeg virkelig prøve købe ny patron til?
Er der en løsning? Hjælp... jeg står og skal printe julebilleder?
...Og i fald den ny patron skulle vise sig at være defekt, så husk at du har reklamationsret på den... - du skulle helst ikke ud i at skulle betale for en ny, hvis den gamle er defekt.
Hvad skulle det være? Der er blevet ombyttes til spritny printer der siger samme! Det må være patronen tænker jeg... selvom den patron der blev taget ud - ikke vil accepteres heller.... Nu køber jeg ny patron og prøver - ellers tager jeg hele loftet tilbage til butikken og viser dem fejlen! Skidtet er købt i april '16.
Jeg vil gerne se, når du kommer ind med hele dit loft :-D (spøg til side - jeg fik bare et sjovt billede i mit hoved...)
Jeg ved ikke hvad det kan være - det er lettere at vurdere når man står ved maskinen... - men hvis ikke patronen klemmes rigtigt ned med låget, kan den sidde skævt, så den ikke får kontakt. Tapen kan flække når den tages af, og efterlade limrester eller dele af tapen. En lækket patron kan have klattet på kontaktfladerne... - der kan være masser af årsager til at der ikke er kontakt. Prøv evt. at rense fladerne med en vatpind og noget isopropylalkohol (eller brændevin i mangel af førstnævnte).
Så lyder det som en tur til butikken med "Loftet" :-) - jeg har i hvert fald ikke andre gode idéer.
Og dog en sidste tanke - flere af HP´s forskellige patroner passer i "forkerte" modeller - du er 110% sikker på det er en "302" patron du får, og sætter i? Hvis det er, må du i butikken...
6 cifret - ham fra HP solutions spurgte også efter det..... Vi kontakter hp imorgen. Så må de sq hjælpe. Kan simpelthen ikke være rigtig den her situation.... Fik ombyttes printeren da de fra HP sagde det var en teknisk fejl i printeren. Og den nye så giver samme melding!
Okay - rigtig patron... - rigtig printer... - så har jeg ingen idéer - den må du lade en forhandler forklare...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.