Avatar billede EM Scan Praktikant
12. december 2016 - 09:07 Der er 11 kommentarer

FB har deaktiveret min konto

Hej eksperter!

Håber en eller anden kan hjælpe mig.

Når jeg vil logge på Facebook med brugernavn og password, skriver FB, at min konto er blevet deaktiveret.
Når jeg går i hjælpe og vil indsande en appel om at få åbnet min konto igen. Udfylde punkterne og vedlægger id, siger FB, at min mail ikke er på listen over deaktiverede konti.
Hvad gør jeg?? Hvordan kommer jeg videre??

Hjælp en eller anden.

Mvh
Kuno Nielsen
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2016 - 11:10 #1
prøv https://www.facebook.com/settings?tab=security&view
der kan du aktivere/deaktivere din konto.
Avatar billede EM Scan Praktikant
12. december 2016 - 11:37 #2
Jamen der skal jeg jo logge på og det er jo netop problemet. Det kan jeg ikke.

Mvh

Kuno Nielsen
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2016 - 12:16 #3
prøv at logge på med email i stedet for brugernavn
Avatar billede EM Scan Praktikant
12. december 2016 - 12:34 #4
Jeg har brugt brugernavn, email og mobilnr. Alle med sammen resultat. Jeg kan ikke logge ind. Min konto er deaktiveret men ikke når jeg indsender en appel.

Mvh
Kuno Nielsen
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2016 - 13:50 #5
kan din facebook-email været den aktive? [brugernavn]@facebook.com
Avatar billede EM Scan Praktikant
12. december 2016 - 14:22 #6
Hmm det ved jeg ikke. Den har jeg aldrig brugt før men jeg vil prøve
Avatar billede EM Scan Praktikant
12. december 2016 - 14:39 #7
Jeg får samme resultat. Min konto er blevet deaktiveret
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2016 - 14:55 #8
ok - sidste udvej er at låne en ven. Dvs vedkommende logger selv ind, og kontakter support og angiver problemet med dit id/adgangskode og beder dem se på det.
Da dine data skal ind, så brug en, du har fuld tillid til, og kan være hos mens support er aktiv. Og når du så har hul igennem igen, så skift password som det første.
Avatar billede EM Scan Praktikant
12. december 2016 - 15:08 #9
Okay tak jeg prøver
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2016 - 01:27 #10
jeg tror du er hacket/overtaget
Avatar billede EM Scan Praktikant
23. december 2016 - 11:46 #11
Ja måske. Ved nogen forlænge der går, inden FB lukker min konto. Jeg har fået et par advarselsmails om at min konto ikke er blevet opdateret i nogen tid. Sider, der ikke er aktive, vil ikke være synlige på FB eller i søgninger. Sådan en mail fik jeg den 18 og 19 dec. Men jeg kan stadigvæk se min side. Eller rettere kan jeg se min firmaside endnu. Jeg vil ikke oprette en ny firmaside på en ny personlig profil på en anden mailadresse, inden denne er ikke synlig.
Mvh
Kuno Nielsen