Avatar billede Chenni2001 Praktikant
12. november 2016 - 01:34 Der er 1 kommentar

Lyd forsvandt på video!! (iPhone 5s)

Jeg optog en video til et surprise party af fødseldagsbarnet med det normale kamera på min iPhone 5s. Der efter ser jeg videoen med lys, og så beslutter jeg mig for at ligge den på snapchat, men videoen var for lang, så jeg klippede i den og lavede et nyt klip på min telefon og lagde det på min snap. Da jeg så kommer hjem ser jeg min snapchat story igennem, men opdager at er ikke er lyd på videoen, så jeg går ind på Fotos og finder videoen, men der er ingen lyd. Og alle andre videoer er der lyd på.

Jeg kan ikke forstå at jeg først ser den med lyd og så at jeg 5 timer efter ser videoen uden lyd. Den er bare forsvundet.

Nogen der ved hvad der er sket eller ved hvordan jeg får lyden tilbage?
Avatar billede Chenni2001 Praktikant
12. november 2016 - 01:36 #1
*...Der efter ser jeg videoen med lyd, og så be...