Avatar billede bummelumhaha Praktikant
05. november 2016 - 21:06 Der er 2 kommentarer

HJÆLP kan ikke overfører billeder fra Iphone til windows

Hej alle sammen, det kunne være super dejligt hvis i gad hjælpe med dette lille problem.
For en måned siden prøvede jeg at overfører mine billeder, og der kunne min mobil ikke. Jeg glemte det lidt da det ikke rigtigt var nødvendigt at overfører endnu. Men nu er min mobil fyldt! og jeg vil virkelig gerne have overført billederne.
Det er sådan at når jeg sætter min mobil til computeren (ved hjælp af usb) skal jeg først og fremmest godkende computeren på min mobil, som jeg ikke plejer at skulle.
Min pc plejer automatisk at give sig til at overfører billederne, men det har den ikke gjort efter den nye iOS opdatering. Itunes skriver "iTunes kunne ikke oprette forbindelse til Iphone "xxx" fordi der blev modtaget et ugyldigt svar fra enheden" og har altså godkendt computeren.
Dette er virkelig et problem, det ville være fedt hvis i gad at hjælpe mig, hvis i altså kan forstå min beskrivelse ;))
Avatar billede INK Ekspert
05. november 2016 - 22:26 #1
Du skal godkende på begge enheder, både PC og iPhone.
Avatar billede eyvind Seniormester
07. november 2016 - 11:59 #2
start comp.
sæt USB stikket til og tænd for telefonen
hold øje med om der skal godkendes
så skulle du gerne kunne finde billederne her:
stifinder > iphone > internal storage > Dcim > så er der en mappe med billeder
Hvis du ikke får lov til at flytte billederne  - så kopier dem over i en mappe
Så kan du senere slette dem på telefonen.

Lige testet med win 10 og iphone 4s