28. september 2016 - 14:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IPS vil ikke opsætte rDNS for mit mail domæne, hvilke options har jeg?

Jeg har kobtaktet YouSee for at få dem til at opsætte rDNS for mit domæne, hvilket de nægter, de gør det kun for erhvervskunder.
Hvilke options har jeg for at få mine udgående mail til at komme frem?
What to do??

Mvh
Jesper
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2016 - 14:57 #1
ingen
28. september 2016 - 17:21 #2
Kort og præcist svar, tak :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. september 2016 - 17:57 #3
Prøv lige at skrive til deres hostmaster direkte - det er ikke uset, at "han" kan nogle ting, som Kundeservice ikke er klar over....
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester