Hej med jer. Har lige brug for et råd til word og "celler". Skal have overblik og arbejdes plan med tre forskellige typer af vagter, og til alle ugens dage?
Nogle der kan lave en uførlig beskrivelse til hvordan jeg skal gribe det an? Er ikke så skarp på word og arbejde med at lave de "firkanter" .
Jeg ved ikke om det er Word, eller Excel du kommer længst med, til at lave vagtskema. Men i Word, kan du vælge "Indsæt" i menulinjen, og derefter vælge "Tabeller". Der kan du så vælge med din mus, hvor mange i højde og bredde du vil have af celler.
Synes godt om
Slettet bruger
06. september 2016 - 07:26#2
Jeg vil også synes, at det er nemmere at arbejde i Excel, og evt. importere (eller endda kæde) Excel-filen - hvis det også skal være i Word (jeg forestiller mig, at det er en del af et større dokument med nogen forklaringer og/eller noget andet)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.