Avatar billede tand Seniormester
19. august 2016 - 09:24 Der er 15 kommentarer

internetside på skrivebordet ?

Når jeg går i min win 7 og trykker på stjernen oppe til højre kan jeg gemme en internetside og derefter trække den ud på skrivebordet.
Hvorfor kan jeg ikke trække den ud på skrivebordet i win 10.?
Avatar billede eurositi Ekspert
19. august 2016 - 09:50 #1
Du kan markere/highlighte URL'en direkte fra adresselinien
og trække den direkte ud på Windows 10-skrivebordet. Det er, så vidt jeg kan vurdere, endnu nemmere.
Avatar billede tand Seniormester
19. august 2016 - 10:00 #2
Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. august 2016 - 10:05 #3
Du klikker i adresselinien så den bliver blå, derefter trækker du den bare ud på skrivebordet.
Avatar billede tand Seniormester
19. august 2016 - 10:27 #4
Når jeg klikker på adresselinien bliver den godt nok blå, men når jeg så forsøger at trække den ud forsninder den blå farve.
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. august 2016 - 10:53 #5
Træk i det ikon der er før adressen !
Avatar billede tand Seniormester
19. august 2016 - 11:16 #6
Det giver ingen mening!
Jeg går i Google skriver Hk og søger  så kan jeg vælge HK.dk-Danmark så klikker jeg på den og så fremkommer der en adresse i adresselinien der hedder hk.dk/ og så en masse bogstaver, når jeg gør dem blå og sætter min mus der op igen og forsøger at trække dem ud på skrivebordet forsvinder den blå farve.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. august 2016 - 11:24 #7
Du kan ikke trække url. ud på skrivebordet du skal først gemme den i foretrukne og derfra oprette en genvej til di skrivebord
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2016 - 11:28 #8
Enig med #3 Jeg har lige prøvet i Firefox. Markerede som blå og trak med venstre mus adressen ud på skrivebordet.
Avatar billede tand Seniormester
19. august 2016 - 11:31 #9
Det kan være mit problem er at jeg kører med Microsoft Edge.
Avatar billede tand Seniormester
19. august 2016 - 11:35 #10
Nu har jeg hentet Mozilla Firefox,
Og så har jeg ingen problemer med at gemme adresser på mit skrivebord.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. august 2016 - 11:36 #11
Jep, har lige testet, kan ikke engang højreklikke->copy og derefter paste på skrivebordet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. august 2016 - 11:47 #12
Prøv at gøre siden mindre og så trække sidens logo ud på skrivebordet!
https://billedeupload.dk/?v=zOFeJ.jpg
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2016 - 11:50 #13
Har lige prøvet det samme som #12 på Eksplorer, og ja det fungerer.
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2016 - 11:55 #14
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. august 2016 - 11:59 #15