Avatar billede AndersLS Praktikant
10. august 2016 - 20:47 Der er 1 kommentar

Visning af excel ark på tv

Hej Experter

Jeg skal arrangere en billard turnering. Og vil gerne kunne styrer det hele fra en tablet.

Så jeg har fået fikset et Excel ark der kan regne det hele ud løbende efterhånden som resultaterne tikker ind.
Men vil gerne kunne vise det på tv skærmen så folk kan følge lidt med i hvordan det ser ud.

Hvordan kan det lade sig gøre ? Er det nemmeste at køre det "delt skærm" eller hvordan ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. august 2016 - 09:56 #1
Hvis du har mulighed for at køre HDMI imellem en laptop og TV vil det være den nemmeste løsning. Ellers er der Microsoft's trådløse HDMI-dims.