Avatar billede pb_n Praktikant
05. juli 2016 - 14:49 Der er 3 kommentarer

dual bluetooth

Hej alle

jeg har to soundbokse ( højtalere) der skal forbindes via bluetooth til pc (win 10)
er der nogen der har en god løsning evt. app eller softwareløsning
- kan ikke helt lure den

(spas at der står nybegynder- jeg blev oprettet da eksperten startede)
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2016 - 17:34 #1
du skal have en bluetooth dongle (usb stick), der udgiver sig for at være et lydkabel som er stukket i.

det lader til at være sådan nopget:
https://www.proshop.dk/Netvaerksadapter-netkort-printserver-mv/Nano-Bluetooth-40-Dongle/2485968
Avatar billede pb_n Praktikant
06. juli 2016 - 09:25 #2
tak for svar.

Det jeg er ude efter er en løsning der bruger den indbyggede standard bluetooth i en hvilken som helst pc eller evt i en android telefon. og som kan koble op til to seperate bluetooth højtalere på samme tid

jeg er sikker på at der er en eller anden der nørder i det og kan hitte ud af det .
i teorien burde det kunne lade sig gøre - men om kvaliteten og forbindelsen bliver udfordret ved jeg ikke .
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2016 - 12:56 #3
Du kan prøve dette program:
http://vb-audio.pagesperso-orange.fr/Voicemeeter/#DownloadVoicemeeter

Du skal bare i output vælge begge højtaler (hvis de altså er tilsluttet din pc)

Har ikke helt testet det igennem, men hørt godt om den