Avatar billede ZeBa Ekspert
21. marts 2016 - 00:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook - hjælp

En del af teksterne på min profil skrives nu med nogle uforståelige tegn som de her: ନୂତନ ଫଟୋ ଯୋଡିଛନ୍ତି ।
Det gælder fx teksterne i drop down menuen, som kommer frem, når man klikker på pilen øverst th.
Også teksterne på de knapper, man kan klikke på, er uforståelige. Men det, som jeg eller mine venner skriver, er ok.
Jeg tror ikke, det er et sprog, for mange af tegnene gentages nogle gange 4-5 gange i træk.
Andre som kommer ind på min profil, ser den som helt normal.
Jeg har skrevet til FB support, men svarer de nogensinde?
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. marts 2016 - 00:38 #1
Nå, nu ser jeg, at tegnene ikke er blevet, som jeg ønskede, De var og, da jeg pastede dem ind, men da jeg klikkede opret, kom de til at se sådan ud.
Avatar billede Slater Ekspert
21. marts 2016 - 07:26 #2
Alle de tegn stammer tilsyneladende fra et indisk sprog der hedder oriya. Det mest åbenlyse svar er, at det er et sprog. Har du prøvet at kigge i sprogindstillinger?

Hvis du er logget ind, kommer du hurtigt til sprogvalg her: https://www.facebook.com/settings?tab=language&section=account&view
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. marts 2016 - 11:57 #3
1000 tak, det virkede!!!! Men hvordan fanden ved du, at det er et indisk sprog  :)
Jeg skal lige have et svar til points
Avatar billede Slater Ekspert
21. marts 2016 - 14:02 #4
Det var godt. Jeg søgte bare på tegnene på Google for at finde ud af hvad de var. Det er ikke fordi jeg er særlig bekendt med indiske skriftsprog :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. marts 2016 - 18:42 #5
Så snu var jeg ikke :)
Avatar billede karenj86 Nybegynder
25. marts 2016 - 13:55 #6
Ellers kan man altid lige prøve at opdatere en gang, da det kan være her fejlen opstår :)