Avatar billede Jannickhess Professor
15. marts 2016 - 12:54 Der er 3 kommentarer

ønsker at fjerne mapper på en gang ved værktøjslinjen

Kære eksperter,

Kan man fjerne ikke slette, mapperne på en gang i Windows 10
med f.eks et tastetryk evt hvordan ?

JH
Avatar billede j3ppah Novice
15. marts 2016 - 12:55 #1
shift + delete. = permanent delete dirrekte.
Marker flere mapper hvis du ønsker flere på en gang.
Avatar billede Jannickhess Professor
15. marts 2016 - 17:07 #2
Kære j3ppah
eller andre der kan svarer på dette

Jeg har nok ikke beskrevet det rigtigt

1. det er de mapper og programmer der ligger nede i værktøjskasse, hele markeringen nede ved uret,

- når der ligger en masse programmer, og/eller mapper der fylder hele linjen

2. det er herfra hvor jeg gerne ville kunne lukke alle programmerne ned
på en gang, i stedet for en af gangen - især når der kan ligge rigtigt mange åbne programmer og/eller mapper

Så det er altså IKKE mapperne på Skrivebordet, jeg mente

KH

JH