Avatar billede Marissa Nybegynder
12. marts 2016 - 11:36 Der er 1 kommentar

Macbook air vil ikke starte

Hjælp min elskede Macbook air vil ikke starte.

Når jeg trykker på start, hører en svag summen, som om harddisken starter, men derefter sker der bare ingenting.
Der kommer ikke noget billede på skærmen, og jeg kan f.eks. ikke få lys i CAPS lock tasten, og der er ikke strøm på usb porten, så jeg kan ikke starte op på cd-rom drevet.

Jeg har prøvet at nulstille SMC og NVRAM. Jeg har prøvet at starte op i sikker tilstand, men ingenting hjælper
Jeg har prøvet at tage batteriet ud, og samtidig har jeg prøvet at blæse computeren ren for støv..

Men det hjælper ikke.....

Er vi der hvor det må være en hardware fejl, og dermed en ny mac ....

Min Macbook Air er fra 2008, så der har vel holdt godt og heldigvis er der backup :-)

Er der nogen der kan hjælpe....

Please

Marissa
Avatar billede cassio299 Nybegynder
15. april 2016 - 04:17 #1
Hej Marissa

Ud fra hvad du beskriver har du vist prøvet alt det gense du selv kan gøre og bør derfor få en fagmand til at kigge på den. Håber at du har fået løst problemet