Avatar billede larsroed Nybegynder
21. august 2001 - 22:11 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Vurderer lige denne side..

Jeg vil gerne have vurderet en side, nemlig:
www.9interactive.dk - TAK :o)=
Avatar billede jnissen Nybegynder
21. august 2001 - 22:27 #1
Det er en rigtig flot side, det må jeg sige. Men jeg er absolut ikke vild med din menu. Det er ikke smart at musen \"forsvinder\" så man ikke helt kan se hvor man er :-)
Det er ok med bare i baggrunden, men der skal også bare komme en \"hånd\" frem.

Eller en kanon side (Y)
Avatar billede fomse Nybegynder
21. august 2001 - 22:29 #2
Jeg synes den er ganske god (9-10@13), det eneste som irriterede mig lidt var et pilen forsvinder på menuen og man helt og holdendt skal navigerer med \"slideren\" det er lidt svært at vide hvornår men kan klikke!!!

Men ellers kan i være genske tilfredse (efter min mening)

fomse:-)
Avatar billede spang Nybegynder
21. august 2001 - 22:38 #3
Designet og stilen er flot nok, men jeg bliver nødt til at sige det:

Lad være med at skrive ting som \"vi skaber hjemmesider på Internettet af høj kvalitet og med et brugervenligt design\", når det ikke er rigtigt!

Jeg tror måske du har glemt at give dine frames en noresize (eller hvad det nu hedder - jeg har det ikke så godt med de der frames). Jeg kan i hvert fald trække siden fuldstændig i stykker.

Du skal lige blive enig med dig selv om du vil stave 9InterActive med eller uden mellemrum efter 9-tallet.

Det ser aldrig godt ud med døde links i referencerne. Måske har jeg bare været uheldig, men der var et par stykker.

Jeg må give jnissen ret i, at menuen ikke er for god. Når du nu selv snakker brugervenlighed, skal du altså have hånden (cursor:hand) med.

Igen: Designet er flot; enkelt og lyst. Godt arbejde. Det bliver en kanon side :-) Jeg er også imponeret over, at der stadig kan komme sider frem uden stavefejl. (Jeg fandt i hvert fald ikke nogen ved mit hurtige gennemsyn.)

\\spang
Avatar billede ralley Nybegynder
21. august 2001 - 22:52 #4
Tak skal I have folkens.....
Lars og jeg er altid glade for lidt positiv kritik
Den med hånden er rettet.
Avatar billede jnissen Nybegynder
22. august 2001 - 06:57 #5
Det hjalp med hånden :-) FLOT
Avatar billede larsroed Nybegynder
23. august 2001 - 00:39 #6
Jeg vil sige rigtig mange gange tak for jeres respons :o)=
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. august 2001 - 17:06 #7
Hmmm, fed side, jeg synes måske bare at du skulle fjerne de 3 ... efter hver overskrift. Det får det til at se lidt uprof. ud...ellers fint.

9@13

//Johan