Avatar billede pysse Nybegynder
22. februar 2016 - 14:01 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

facebook

nogen der ved hvorfor  man kan se om venner er på, selvom chat er deaktiveret, mange har stillet det spørgsmål, men ingen kan svare det er facebook det drejer sig om, og de vil ikke svare på spørgsmålet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. februar 2016 - 17:23 #1
Er det på Pc eller på Mobil?
Avatar billede pysse Nybegynder
23. februar 2016 - 05:51 #3
det er på pc
Avatar billede pysse Nybegynder
23. februar 2016 - 05:54 #4
som jeg skrev så er chat deaktiveret
Avatar billede Wally73 Mester
23. februar 2016 - 14:52 #5
Chat er bare en smart måde at vise privat beskeder på.
Du har altså ikke deaktiveret modtagelsen af beskeder, men kun det smarte interface kaldet chat.
Er du på Facebook, så vil man kunne se at du er online.
Avatar billede pysse Nybegynder
23. februar 2016 - 15:20 #6
kan man deaktivere modtagelse af beskedder, altså så ingen kan se hvornår man er på ?
Avatar billede Wally73 Mester
24. februar 2016 - 01:33 #7
Ser du til at du i stedet for skal aktivere chat, men derefter sætte den til begrænset for alle undtagen....

Det sættes der hvor du deaktiverede den.
Avatar billede pysse Nybegynder
24. februar 2016 - 09:02 #8
ok, det er nu gjort, men jeg ved ikke om det virker, jeg kan stadig se hvornår mine venner har været på.......så om de kan se mig, ved jeg ikke :-)
Avatar billede pysse Nybegynder
24. februar 2016 - 16:59 #9
tror det virker, der står "disse venner kan ikke se dig i chat", men jeg kan altså se dem
Avatar billede Wally73 Mester
24. februar 2016 - 18:24 #10
Spørg evt. en af dem :)
Avatar billede pysse Nybegynder
25. februar 2016 - 17:44 #11
nej det hjalp ikke selvom der står at disse personer kan ikke se dig på chat, mine venner kan se hvor mange timer/minutter det er siden jeg har været på....det er rigtig træls at facebook ikke vil svare på det, jeg ved at flere har skrevet og spurgt.
Avatar billede Wally73 Mester
26. februar 2016 - 00:11 #12
Der er nok ikke rigtigt noget at gøre så.
Facebook er jo ligesom lidt guden på den hjemmeside og hvis de ikke vil, så er valget sådan set kun om du vil acceptere at folk kan se når du er online eller om du vil lade være med at benytte facebook. :(
Avatar billede pysse Nybegynder
26. februar 2016 - 05:42 #13
det kan være der er andre der har et bud ?