Avatar billede neurooxid Nybegynder
21. august 2001 - 20:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Html Chat. Hvordan ???

Jeg vil gerne vide om der er nogle af jer der har en alm. html kode til en text chat. Hvor man IKKE skal bruge kode ???????
Avatar billede cautoo Nybegynder
21. august 2001 - 20:30 #1
man kan ikke lave en chat i HTML du skal bruge ASP, php, Perl/CGI eller Java
Avatar billede lala-joker Nybegynder
21. august 2001 - 20:34 #2
nope så skal du finde en der har sådane tjeneste prøv fx. friserverplads elle randre steder...
Avatar billede neurooxid Nybegynder
21. august 2001 - 20:38 #3
Er der så ikke en måde så man IKKE skal bruge en database???
Avatar billede dallez Nybegynder
27. august 2001 - 10:28 #4
Jeg kan måske nok lave en chat til dig, og så indsætter du bare et script, som så kører chatten fra min side. Så slipper du for at lave eller køre PHP, for det gør jeg.!!!

//WeBgUy
Avatar billede dallez Nybegynder
27. august 2001 - 20:52 #5
http://www.eksperten.dk/spm/102629
Tjek den side, hvis du mangler en chat
Avatar billede -johnny- Nybegynder
09. december 2002 - 12:16 #6
..