Avatar billede ratzaiy Nybegynder
21. august 2001 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Optage fra anlæg til computer og omvendt

Jeg har forbundet mit anlæg med min computer og nu vil jeg gerne kunne gemme noget fra anlægget over på computeren og gemme noget fra et bånd over på min computer hvilket program skal jeg bruge for at kunne gøre dette?? det må gerne være et program der ikke tager så lang tid at downloade.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. august 2001 - 20:08 #1
dit lydkort har normalt selv et \"wave studie\" der kan optage
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
21. august 2001 - 20:10 #2
det tror jeg ikke mit har det er et rimelig gammelt soundblaster 16
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. august 2001 - 20:16 #3
ok...cool edit er et suværent program
http://www.syntrillium.com/
Avatar billede agumulator Nybegynder
22. august 2001 - 16:47 #4
ved optagelse fra anlæg til komputer er kan du med fordel bruge programmet wave studio, der normalt følger med sound blaster prudukter. Hvis ikke dette program ligger ved dit soundblaster kort er musicmatch jukebox et suverænt program. Det følger tit med komputerblade, men kan så  vidt jeg ved også downloades gratis fra musicmatch\'s hjemmeside.
Avatar billede deurell Nybegynder
29. august 2001 - 11:10 #5
Jeg er ikke i tvivl om at jeg selv ville have invisteret i et nyt lydkort, alene på grund af lydkvaliteten.Hvis altsaa du har pci slots i din pc. Det koster ikke over 500 kr for et SBlive kort.
Der følger alt det software med man for brug for.
Avatar billede harryfink Praktikant
01. september 2001 - 16:13 #6
SoundForge fra Sonic Foundry er det bedste af alle lydredigeringsprogrammer, prøv det! :)

Husk desuden at sætte kablet i Line In og ikke Mic!
Avatar billede harryfink Praktikant
02. februar 2002 - 17:16 #7
Hvornår bliver dette spsm lukket...?