Avatar billede gunnarb Mester
24. januar 2016 - 11:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samsung Galaxy Tablet S2 9,7 Microsoft prg.virker ikke

Jeg har købt en Samsung tablet S2, men jeg kan ikke få Microsoft programmerne excel word mv. til at starte rigtigt selv om Apps er der. Når jeg aktivere excel eller word App åbner siden, men det er kun en side men nogle kommentar eller indlæg fra andre, som jeg ikke kender. Jeg kan ikke komme videre eller væk fra den side, så jeg kan bruge excel eller word. Henter jeg et dokument via mit trådløse netværk, ja så kan jeg heller ikke åbne det. Den samme side med kommentar dukker også her op, og jeg kan således ikke åbne dokumentet.  Hvad er der galt???
Avatar billede gunnarb Mester
27. januar 2016 - 16:36 #1
Jeg fornemmer at Eksperten ikke længere er så god til at løse problemer. Jeg har været med i mange år og førhen fik man lynhurtigt kommentar og løsninger på spørgsmålene. Men på det sidste har jeg oplevet at slet ingen har kommenteret mine spørgsmål, hvad er mon årsagen???
Avatar billede gunnarb Mester
09. marts 2016 - 00:22 #2
øv, ingen løsninger