Avatar billede Birgittest Nybegynder
03. december 2015 - 17:33 Der er 4 kommentarer

Iphone - arkiverede beskeder

Hejsa, nogen der ved hvad jeg gør ved arkiverede beskeder på min iphone.
Hvis jeg ser under generelt og brug kan jeg under lagringsplads se at der ligger 3,5 gb arkiverede beskeder jeg kan intet gøre ved dem - de står der bare. Men jeg har ikke plads på min telefon og selvom jeg sletter alle mine beskeder manuelt er der stadig 3,5 gb arkiverede beskeder  - nogen ideer??
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2015 - 18:04 #1
du kan vælge, hvor lang tid tilbage, din telefon skal holde data. De ligger jo stadig på serveren - så du kan tilgå dem online hos udbyder, eller via pc med mere plads.
Typisk - jeg er så på windows phone - så er min tlf sat til 3mdr. Er det ældre data jeg skal bruge, så er det via pc.
Avatar billede Birgittest Nybegynder
03. december 2015 - 19:36 #2
Men hvorfor står de der så stadig hvis jeg. Sletter alle mine beskeder? Bør den så ikke være på 0 gb?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2015 - 20:09 #3
en gang i mellem tælles der forkert - og den husker tal. Så prøv at slukke helt ned for telefon - og så genstarte og se på tal igen.
Alternativt - gå på din icloud-konto på nettet, og se hvad der ligger der.
26. december 2017 - 15:25 #4
jeg har mange messenger beskeder liggende på min iphone, som også er på min pc. Hvis jeg sletter på min iphone, har jeg dem så stadig i min pc?