Avatar billede hanshansen1212 Nybegynder
24. oktober 2015 - 15:50 Der er 3 kommentarer

Min Macbook Pro svarer ikke, hvad skal jeg gøre?

Når den startes op, og jeg har indtastet adgangskode, går der maksimalt 20-30 sek. før den snurrende strandbold kommer (markør der kommer når systemet ikke svarer)..
Og det er ligegyldigt hvilke apps, der er åbne, eller om der overhovedet er nogle apps, der er åbne,
for markøren kommer uanset, og jeg kan absolut intet fortage mig herfra. Det eneste, jeg kan, er at lukke computeren på kun én måde, og det er via knappen på bærbaren.

Jeg kan kun køre den i safe-mode, men det er mildest talt en lorte tilstand da lyden er slået fra og grafikken er begrænset.

What to do?
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2015 - 20:01 #1
rens med noget altivirus/malware
Avatar billede egonspock Seniormester
24. oktober 2015 - 22:22 #2
Rimeligt forslag: prøv med : https://www.malwarebytes.org/antimalware/mac/

gratis og virkeligt fornuftige folk bag.
Avatar billede cassio299 Nybegynder
19. november 2015 - 23:28 #3
Hej

Det kan sagens være malware der har sniget sig ind .....

Nu skriver du ikke noget om hvilken årgang mac pro du har og hvilken software version

men du kan prøve at reparere disk tilladelser via Programmer/hjælpeprogrammer/diskværktøj.app
Hvis du kan nå det inden din mac fryser ellers så prøv at tilgå det ved at genstarte din mac
hold cmd + R nede samtidigt ligeså snart du høre opstartslyden.

Hvis det heller ikke hjælper så forslår jeg at du igen via cmd + R (recorvery mode) geninstallere OSX