31. august 2015 - 21:03Der er
33 kommentarer og 1 løsning
Browser til 32-bit
Hej Eksperter
For at kunne se YouSee Play på min PC, skal jeg bruge en browser til 32-bit, og ikke 64-bit som jeg sidder på. Jeg har både Internet Explorer og Mozilla Firefox. Og problemet er det samme ved begge. YouSee Support kan ikke hjælpe. De ved ikke hvordan de skal løse problemet, da de ikke har vejledninger til dette, trods mange af deres kunder har samme problem som jeg.
Er der nogen som kan hjælpe? Kan jeg downloade en browser til 32-bit et sted, og afvikle den fra mit 64-bit system? Eller hvad vil en løsning på dette mon være?
Hej, tusind tak for dit svar. Jeg troede også dette var løsningen, men jeg har desværre kun ét ikon for IE under Start. Og der står hverken 64 eller 32 bagefter. Kun Internet Explorer :-(
Hej, ja det er IE11 til 64 bit jeg bruger. Jeg har lige fulgt dit link til 32 bit på Microsofts side. Men den siger jeg ikke kan downloade 32 bit versionen, da mit operativsystem ikke understøtter dette. Øv, jeg troede ellers lige jeg var i mål. Vil det sige at man ganske enkelt ikke kan køre IE til 32 bit på et 64 bit system? Jeg mener da også at jeg tidligere har haft begge versioner kørende på én og samme computer.
Nej, jeg har kun Norton kørende. Men den er opsat med helt almindelig standard opsætning. Ingen Adblocks eller lignende.
Men jeg har jo ikke 32 bit versionen installeret på min computer. Når jeg forsøger at installere den fra linket du sendte mig, så siger den et den ikke understøttes af mit system.
Så det lader til jeg slet ikke kan få lov? Hvor ser man hvilken bit version ens IE er i?
Hej, jeg kender godt tandhjulet og "Om IE" :-) Men her vises kun versionen, og ikke om det er 64 eller 32 bit. Så det jeg var ude efter var at se versionen, for lige at tjekke om det var 32 bit, for så var det jo pludselig en anden problemstilling :-)
Har du et bud på hvad jeg gør herfra, for at kunne se YouSee Play? Mange hilsner fra Gitte
Først skal jeg sige tak for at du hænger på endnu :-) Ja, jeg har installeret det, og jeg har talt med deres support. De siger at problemet skyldes 64bit browseren. Og at de ikke kan hjælpe mig, da deres afspiller kræver 32 bit browser :-(
Velbekomme da :-) Jeg fatter ikke at Yousee får det rettet så 64 bit også er understøttet. Computere i dag er jo alle med 64 bit browsere og systemer generelt. Det er bare for dårligt de ikke følger med udviklingen :-(
Jeg tror nu på at det ikke er browseren der er problemet. For med den kommando jeg skrev til dig i #9 det starter 32 bit browser op som du skulle have ved siden af din 64 bit. Prøv at deaktivere Norton midlertidigt og se om du så kan få Yousee til at virke. Du skal starte op med kommando jeg skrev.
Ja, jeg er helt enig. Det lyder som en falliterklæring når de siger de ikke kan supportere på problemet, når det skyldes de selv ikke er up-to-date. Jeg kan ikke helt se hvor jeg deaktiverer hele Norton, men jeg har slået Auto-protect fra, og fulgt dit forslag. Men det virker stadig ikke :-( Har du andre gode bud?
Du kan deaktivere Norton helt ved at gå i kør og skrive msconfig og vælge start fanen. Her kan opstart af Norton slås helt fra. Hvis ikke den er der, ligger den inde under tjenester samme sted.
Husk hvis du prøver dette at det kun er midlertidigt du gør det.
Prøv evt også en tur med Adwcleaner:Prøv at hente AdwCleaner her: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan] Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean]. Og derefter (automatisk) genstart... Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind. Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Hej, jeg har forsøgt at følge din vejledning for at deaktivere Norton. Jeg kan sagtens fjerne fluebenet ud for Norton i listen "Tjenester". Men lige så snart jeg klikker på 'Anvend' og 'OK', så sætter fluebenet sig selv på igen. Det er da lidt mystisk, eller har du et godt bud på hvordan jeg omgår dette?
Hej, Norton står ikke i joblisten. Har prøvet at deaktivere den igen vha. msconfig, men jeg kan ikke. Og der står også "kører" udfor. Men som sagt står den ikke i joblisten, som om den IKKE kører. Jeg får da næsten grå hår af dette her. Jeg skylder dig vidst snart mere end blot point :) Er vi helt derude hvor jeg helt skal afinstallere Norton, tror du?
Jeg er bange for at jeg også må give op. Jeg må have fat i YouSee support igen, det kan ikke være rigtigt at de kun understøtter 32-bit browsere :-) Tak for din tid, og point til dig :-)
Hej, nej - mit problem er at jeg ikke kan se tv på min computer på YouSee.dk Det skyldes ifølge YouSee Support at deres afvikler kun kan køre i 32-bit browsere. Og jeg sidder på en 64-bit browser. Kan du hjælpe?
Hvis du har en Windows 64 Bit Pc indeholder den også en 32 Bit Browser (32Bit) C:\Program Files (x86)\Internet Explorer (64Bit) C:\Program Files\Internet Explorer
#32 Ja det mener jeg også, og det prøvede vi også i #9 i en kør kommando. Det så ikke ud til at løse problemet :-( Kunne måske frygte at problemet bunder et andet sted. Spørgsmålet er blot hvor???
Ja, det har vi afprøvet, uden held, desværre :( Jeg har lige afprøvet igen, bare lige for at tjekke, og det virker ikke.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.