Avatar billede mulle1968 Nybegynder
25. april 2015 - 11:24 Der er 1 kommentar

Adgangskode på min Sony vaio bærbar

Hej.
Har en sony vaio bærbar,Som min søn plejer at spille på..
Vær gang den tænder ber den om en adgang kode.
Den adgangskode jeg jeg tastede,har jeg brugt hele tiden.
Da sønik så brugte den i Torsdag´s,har han åbenbart lavet et eller andet.
For nu idag::da han ville ind og spille.Virkede Adgangskoden ikke og jeg ka ikke komme på min Bærbar..
Hvad gør jeg ??????....

                        mvh
                    allan brylle
Avatar billede johnnylassen Seniormester
25. april 2015 - 19:14 #1
Tja, hvis han har skiftet koden er det jo ikke bare lige. Og du har selvfølgelig tjekket Caps-lock? Evt. at knajten har skrevet nyt password med Caps-lock, så der SKAL være Caps-lock på når du taster koden?
Men hvis ikke det hjælper, så er der ERD commander, som er en DVD der bootes på, og så laver man et nyt password og genstarter sin pc. Så er det bare at logge på. Men der findes flere andre programmer der kan klare opgaven.