Avatar billede BIRGER Seniormester
03. april 2015 - 11:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændring af brugernavn

Hej hvordan ændrer jeg mit brugernavn?
Avatar billede Blueeyez Mester
03. april 2015 - 17:09 #1
Hvordan kommer jeg i kontakt med en CoAdmin?
Får du brug for hjælp fra en CoAdmin fordi du bliver chikaneret, eller opdager noget som du ved strider imod regelsættet, har du flere muligheder:
Du kan, i tråden, klikke på anmeld indlæg. Den finder du ud for hvert indlæg. Skriv samtidig en kort forklaring på anmeldelsen. Det er kun dig og CoAdmins der kan se hvem du har anmeldt.
Har du et spørgsmål til en CoAdmin kan du i kategorien Sprøsgmål og svar -> Eksperten -> CoAdmin lægge et indlæg. Husk at debatten her er offentlig.
Endelig har du muligheden for at kontakte Admin direkte, det kan du gøre på adressen: info@eksperten.dk, men der skal du regne med en betydelig længere svartid.
Avatar billede BIRGER Seniormester
03. april 2015 - 17:19 #2
Ok jeg vil bare gerne have ændret mit brugernavn...så er det vel bedst at sende en mail til info@eksperten.dk?
Avatar billede Blueeyez Mester
03. april 2015 - 17:47 #3
Det tænker jeg ja ;-)
Avatar billede BIRGER Seniormester
03. april 2015 - 17:53 #4
ok sender du et svar
Avatar billede Blueeyez Mester
03. april 2015 - 18:22 #5
Får du her ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2015 - 20:31 #6
Spørgsmål vedrørende eksperten er gratis og der giver man ikke normalt point for hjælp, og derfor lægger man normalt selv svar og lukker.

Har jeg haft problemer har jeg kontaktet repox direkte på inten besked. Det går noget hurtigere.