Avatar billede desist Seniormester
07. marts 2015 - 12:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgning i Google

Hej
Hvordan får jeg Google til at markere det ord jeg søger efter?. Jeg tænker, at når jeg går ind i et af søgeresultaterne, vil jeg gerne have at det specifikke ord er makeret med gult. "Cashed" tror jeg det hedder
Avatar billede aramis19 Nybegynder
07. marts 2015 - 13:07 #1
Du skal downloade google toolbar for at kunne bruge denne funktion.
(Så vidt jeg kan læse mig frem til :) )

Man kan vidst ikke umiddelbart, som standard i google få den til at highlighte dine søgeord.
Avatar billede martens Guru
07. marts 2015 - 15:30 #2
prøv at taste CTRL+F og tast det du søger efter på et resultat af en søgning via google..
08. marts 2015 - 09:09 #3
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/desist Point ude: 870

Når du pænt vender tilbage/lukker dine tidl. spørgsmål skal vi nok komme med pointen ...

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede desist Seniormester
12. marts 2015 - 12:14 #4
Jeg kan desværre ikke få installeret Google toolbar:( men den med ctrlF virker fint