Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
14. februar 2015 - 07:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point ude

Når jeg logger ind får jeg at vide, at jeg har 15 point ude. Hvordan får jeg slettet det når jeg ikke kan huske eller finde, hvor jeg har oprettet et spørgsmål?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. februar 2015 - 08:23 #1
Du har ikke nogle åbne spørgsmål som jeg ser det.

Har du oprettet et spørgsmål der er blevet fjernet/lukket af en admin, uden nogen form for korrekt afslutning?

Det er umiddelbart det eneste jeg kan se der skulle være skylden til disse point ude.

Får du ikke lige svar de første dage, så skriv direkte internt til repox, som måske så kan tage sig af det.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
14. februar 2015 - 09:10 #2
Jeg tror det var i forbindelse med et spørgsmål til CoAdmin, men jeg synes ikke, jeg kan finde det.

Undskyld, men hvordan skriver man direkte til repox?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. februar 2015 - 10:10 #3
Det gør du her:
http://www.eksperten.dk/profil/repox
under send intern besked. Mener stadig han er admin.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. februar 2015 - 10:12 #4
Der er sket en tilbageførsel af point her http://www.eksperten.dk/spm/993868 men om det har indflydelse her kan jeg ikke svare på
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
14. februar 2015 - 10:45 #5
Tak.
Lukker.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. februar 2015 - 11:02 #6
Velbekomme :-)