Avatar billede skolevej321 Forsker
03. februar 2015 - 10:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafikdriver til dell optiplex gx280 med w7

Jeg har indtaleret w7 på maskinen og til min store irritation er skærmkortet inde i enhedshåndteringen ikke understøttet af driver(tekst: driverne til denne enhed er ikke instaleret.(kode28),Der er ikke valgt nogen driver for enhedsoplysningssættet eller elementet)
Jeg har været inde på Dell hjemmeside under optiplex gx280. Der er ikke nogen driver jeg kan loade ind)
Hvis jeg kører Driverbooster får jeg ganske rigtigt at vide at skærmkortet ikke er instaleret!
Hvad gør jeg,Dell giver ikke support på det..
Avatar billede DellLytter Nybegynder
03. februar 2015 - 11:04 #1
Hej

Problemet ligger nok desværre i, at ifølge vores tests, så er denne model ikke kompatibel med Windows 7. Af samme årsag findes der heller ingen drivere til dette operativsystem.

Du kan se en liste over kompatible systemer her, samt om konfigurationen i din maskine levere op til Windows 7 kravene: http://dell.to/16cUlgK

//Karina
#IWork4Dell
Avatar billede nopsen Ekspert
03. februar 2015 - 11:08 #2
du reagerer jo ikke på den feedback du har fået i alle dine spørgsmål herinde, så gider ikke spilde tid på dig.

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/skolevej321
Avatar billede skolevej321 Forsker
03. februar 2015 - 13:03 #3
Den er smuttet en enkelt gang ja, men det er nok fordi jeg har tabt lysten til at følge op på problemet - Undskyld!
Avatar billede nopsen Ekspert
03. februar 2015 - 14:01 #4
en enkelt gang??

kig lige dine spørgsmål igennem igen.
dem jeg linkede til, er du overhovedet ikke vendt tilbage til.
kig så lige på alle dine spørgsmål generelt her

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/skolevej321

og se hvor mange af dem du selv har lukket og taget point uden videre, på trods af at folk har gang i hjælp til dig.. er du helt væk eller hvad??
Avatar billede skolevej321 Forsker
03. februar 2015 - 14:39 #5
Jeg er klar over det. Men jeg har ikke fået slutte trådene rigtig af og det er jeg ked af - undskyld.
Jeg skal efter bedste fattig evne prøve at få placeret pointene hvor de rettelig høre hjemme - hos dem der løser min udfordring.

Jeg er virkelig glad for dette forum - det har sparet mig for meget tid - endnu engang undskyld!
Avatar billede skolevej321 Forsker
03. februar 2015 - 20:46 #6
Jeg har prøvet med et nyt skærmkort (indstiks). Der bevirker at processor kører på 75-95%.
Avatar billede skolevej321 Forsker
06. februar 2015 - 18:12 #7
pc ken ikke køre w7