Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2015 - 23:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

System som webbyen & 123hjemmeside

Jeg er på udkig efter et cms system som er baseret på funktion med at man kan oprette "blog" - "hjemmeside" som skal baseres på subdomænere.

Jeg har rodet lidt med Wordpress MU. Udgaven men det er lidt som et "lukket" område hvis man kan sige det sådan. Det er ikke lige til at kunne oprette "sider" som man kan på webbyen og 123hjemmeside.

Er der nogle her inde som kender til et tilsvarene system som kan alstil det samme som disse overnævnte sider?

Søger ikke drupal, da jeg ikke har forstand på de store programmerings områder. Søger et system som er meget eller bare lidt tilsvarene som de overnævnet sites.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2015 - 06:08 #1
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2015 - 11:47 #2
Dette er så bare en side hvor du kan oprette og lave blogs. :) Mangler et cms system som kan købes eller downloads gratis, ogsom så er et svarene produkt som webbyen og 123hjemmeside :)
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
31. januar 2015 - 14:47 #3
http://gratishotel.dk/index.php?page=webhotel-pa-subdomane - gå enten efter en af dem hvor der er "SiteBuilder" det virker lidt ligesom 123hjemmeside m.fl.

Foretrækker du af en eller anden grund dem uden SiteBuilder kan du på disse så f.eks. vælge at installere http://cmsmadesimple.org - det er forholdsvist simpelt at gå til