Avatar billede huutt Nybegynder
09. januar 2015 - 21:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt Raport i raport ved hjælp af VBA

Hej derude

Er det ikke muligt at samle de rapporter man har i en access fil
til en rapport ved hjælp at VBA kode

Mvh
Huutt
Avatar billede fdata Forsker
11. januar 2015 - 17:14 #1
Prøv lige at uddybe hvad du mener med at "samle de rapporter man har i en access fil til en rapport".
Avatar billede huutt Nybegynder
24. januar 2015 - 10:43 #2
Hov undskyld jeg ikke svarede tilbage
Faldt over en anden løsning.
Men jeg håbede til at starte med at man kunne implementere pdf-filer til access og samle dem med de rapporter man havde derind, men gik fra denne løsning igen og lavede alle mine rapporter om til pdf-filer og samler dem samme med de eksterne pdf-filer til en samlet rapport.
Avatar billede huutt Nybegynder
28. januar 2015 - 09:08 #3
lukker