Avatar billede ju-bi-j Juniormester
23. december 2014 - 22:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Låse iphone 4s op

Hej

Jeg har købt en brugt Iphone 4s til min søn og da jeg skal til at installere den med simkort osv. får jeg en fejlmeddelse at SIM kortet ikke er understøttet. Jeg tænker at telefonen er låst fra tidligere udbyder.

Jeg har sendt en mail til hende jeg har købt den af, men hun har endnu ikke svaret. Jeg har IMEI koden og mit spørgsmål er, kan jeg selv låse den op når jeg ikke kender tidligere udbyder??

Det er en julegave, så jeg håber virkelig på hurtigt svar. :-)

Tak
Avatar billede jjbirk Nybegynder
24. december 2014 - 00:23 #1
Tror du skal have fat i telefon udbyderen,
Prøv evt. at ringe til dit nuværende teleselskab og hør om de kan/vil hjælpe.
Avatar billede nfssister Forsker
24. december 2014 - 00:34 #2
Ved ikke om denne side kan hjælpe dig:

http://iphoneimei.info/
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2014 - 08:52 #3
Du skal have fat i dem, der har solgt telefonen fra ny, så låser de den op for dig.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
24. december 2014 - 13:52 #4
Tag fat i tele udbyderen og hør hvad de har at sige
Avatar billede ju-bi-j Juniormester
07. januar 2015 - 07:52 #5
Jeg fandt selv ud af det.
Lukker spm.